مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-06سياسي

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد


شهردار اصفهان و هیئت همراه او با هدف آشنایی و به کارگیری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت «به پرداخت ملت» به منظور هوشمندسازی کلان شهر اصفهان از این شرکت بازدید کردند.

- شهردار اصفهان و هیئت همراه او با هدف آشنایی و به کارگیری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت به پرداخت ملت به منظور هوشمندسازی کلان شهر اصفهان از این شرکت بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در بازدید قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت که با استقبال و مشایعت محمدرضا نمازی مدیرعامل این شرکت انجام شد، مرتضی طهرانی معاون مالی و اقتصادی، نادر آخوندی مدیر کل درآمد و فرهاد گلی مدیر دفتر اصفهان کارت شهرداری اصفهان وی را همراهی کردند.

شهردار اصفهان در این بازدید ضمن آشنایی با ظرفیت ها و بررسی توانمندی های شرکت به پرداخت ملت، نیازهای کلان شهر اصفهان را در حوزه هوشمندسازی شهری و خدمات پرداخت الکترونیک تشریح کرد و خواستار بهینه سازی و توسعه تعاملات پایدار با این شرکت در این راستا شد.

نوروزی همچنین با صحه گذاری بر توانمندی های شرکت به پرداخت ملت به عنوان بزرگ ترین PSP ایران و خاورمیانه و پانزدهمین شرکت پرداخت الکترونیک جهان، استفاده از خدمات این شرکت در حوزه های مختلف همچون ایجاد زیرساخت اصکیف (کیف پول الکترونیک شهروندان اصفهانی) را مثبت ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد

شهردار اصفهان از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد