مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-06بين الملل

مقام سابق کاخ سفید:آمریکایی ها باید در انتخاب رییس جمهور بعدی بیشتر دقت کنند


رییس سابق کارکنان کاخ سفید گفت مردم آمریکا باید برای انتخاب رییس جمهور بعدی دقت بیشتری داشته باشند و شخصیت و اصول اخلاقی نامزدها را بررسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان کلی رییس سابق کارکنان کاخ سفید گفت مردم آمریکا باید با توجه به کارنامه چهار سال اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، دقت بیشتری در انتخاب رییس جمهور بعدی به خرج دهند.

به نوشته روزنامه گاردین ، جان کلی روز جمعه در مصاحبه ای گفت: فکر می کنم باید درخصوص این که چه کسی را انتخاب می کنیم دقت بیشتری داشته باشیم .

این مقام سابق آمریکایی که تا اوایل سال گذشته میلادی رییس کارکنان کاخ سفید تحت ریاست جمهوری ترامپ بود گفت: معتقدم باید کسانی که برای [تصاحب] دفتر [ریاست جمهوری] در حال رقابت هستند بررسی کرد و آن ها را از فیلترهایی رد کرد.

این که چه شخصیتی دارند؟  به چه اصول اخلاقی پایبند هستند؟ کلی که پیش تر وزیر امنیت داخلی آمریکا بود، روز پنجشنبه نیز از اظهارات جان متیس وزیر دفاع سابق آمریکا در دوران ترامپ دفاع کرد.

متیس گفته بود: دونالد ترامپ اولین رییس جمهوری است که تلاش نمی کند مردم آمریکا را متحد کند- حتی وانمود نمی کند که می خواهد این کار را بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق کاخ سفید:آمریکایی ها باید در انتخاب رییس جمهور بعدی بیشتر دقت کنند

مقام سابق کاخ سفید:آمریکایی ها باید در انتخاب رییس جمهور بعدی بیشتر دقت کنند