مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-06فرهنگي

هنرمندان سینما و تئاتر آماده بازگشایی هستند؟


مجوز بازگشایی سالن های سینما و تئاتر در حالی برای ابتدای تیرماه صادر شده که هم شورای صنفی نمایش بلاتکلیف است و هم مشخص نیست گروه های تئاتری از چه زمانی آماده اجرا روی صحنه می شوند.

- مجوز بازگشایی سالن های سینما و تئاتر در حالی برای ابتدای تیرماه صادر شده که هم شورای صنفی نمایش بلاتکلیف است و هم مشخص نیست گروه های تئاتری از چه زمانی آماده اجرا روی صحنه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که پیش بینی می شد سالن های سینما از عید فطر بازگشایی شوند، اما این اتفاق به تعویق افتاد و سرانجام امروز 17 خرداد ماه مجوز فعالیت دوباره سینماها و تئاترها از سوی رییس ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شد.

رییس جمهور بدون اشاره به تئاترها گفت: سینماها و کنسرت ها هم به شرط حضور 50 درصد ظرفیت سالن ها و رعایت کامل پروتکل ها می توانند از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کنند.

البته مدتی قبل اعلام شده بود که سینماها در شهرهای سفید اجازه بازگشایی دارند اما هیچ سینمایی رسما باز نشد.

اردیبهشت ماه امسال دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی ضوابطی را در 15 بند برای بازگشایی سینماها تهیه کرده بود که به نظر می رسد همان ضوابط با تغییراتی احتمالی برای فعالیت دوباره سینماها به ستاد مقابله با کرونا ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان سینما و تئاتر آماده بازگشایی هستند؟

هنرمندان سینما و تئاتر آماده بازگشایی هستند؟