مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-06حوادث

کشف 270 کیلو مرفین در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 270 کیلو مرفین در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در این باره اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری، در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: راننده خودرو پس از مشاهده مأموران با سرعت بالا متواری و خودروی گشت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از این خودرو 270 کیلو مرفین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم های عملیاتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت نا امن باشد که در این زمینه لازم است مردم نیز با جدیت بیشتری با خادمان خود همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 270 کیلو مرفین در قزوین

کشف 270 کیلو مرفین در قزوین