مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-06سياسي

احیای بازی های بومی و محلی با اجرای پروژه محور سلامت در شیرین سو


شهردار شیرین سو با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه محور سلامت و سرگرمی کودکان و نوجوانان شهر شیرین سو، گفت: بازی های بومی و محلی با اجرای این پروژه احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی موسوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه محور سلامت و سرگرمی کودکان و نوجوانان شهر شیرین سو افزود: این پروژه در راستای تحقق شهر دوستدار کودک عملیاتی شده و فضای مناسبی برای تقویت ارتباطات خانوادگی و گذراندن اوقات فراغت خانواده ها است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سرگرمی کودکان در شهرها و فضاهای عمومی اضافه کرد: بازی در رشد اجتماعی کودکان تأثیر بسزایی دارد و موجب ارتباط کودک با محیط بیرونی، شکوفایی استعدادهای نهفته و بروز خلاقیت همکاری همیاری و مشارکت می شود.

موسوی همچنین گفت: انجام بازی و سرگرمی های مفید در روند رشد کودکان امری ضروری است و مهمترین فعالیت کودک به شمار می رود و به بهزیستی فیزیکی، اجتماعی و عاطفی کودکان کمک می کند و این فرصت ایده آل را در اختیار والدین قرار می دهد تا با فرزندان خود تعامل داشته باشند.

موسوی در ادامه گفت: یکی از مواردی که در اجرای پروژه های عمرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است سلامت شهروندان است چراکه گسترش شهرنشینی و به دنبال آن مشکلات خاص مانند تخریب محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بازی های بومی و محلی با اجرای پروژه محور سلامت در شیرین سو

احیای بازی های بومی و محلی با اجرای پروژه محور سلامت در شیرین سو