مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-06سياسي

متن کامل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود با اشاره به افزایش میزان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران اعلام کرد که در آخرین راستی آزمایی این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه (16 خرداد ماه) پنجم ژوئن اقدام به انتشار گزارش جدید این سازمان درباره برنامه هسته ای ایران کرد.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است.

شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی GOV/2020/26 5 ژوئن 2020 راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه 2231  (2015) شورای امنیت گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی A.

مقدمه 1.

این گزارش مدیرکل به شورای حکام و به موازات آن به شورای امنیت سازمان ملل متحد (شورای امنیت) در خصوص اجرای تعهدات مرتبط هسته ای جمهوری اسلامی ایران (ایران) ذیل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و در خصوص موضوعات مرتبط با راستی آزمایی و نظارت در ایران در پرتو قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت می باشد.

این (گزارش) همچنین اطلاعاتی درخصوص موضوعات مالی، و مشورتها و تبادل اطلاعات آژانس با کمیسیون مشترک ایجاد شده توسط برجام، ارائه می دهد.

B.

سابقه 2.

در تاریخ 14 ژوییه 2015، چین، فرانسه، آلمان، فدراسیون روسیه، انگلیس، ایالات متحده آمریکا[1]، بهمراه نماینده عالی اتحادیه اروپا برای امور خارجی و سیاست امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی

متن کامل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی