مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-06اقتصادي

اجرای 140 طرح اشتغال زایی توسط مددجویان کمیته امداد اردبیل


معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: طی سال جاری 140 طرح اشتغال زایی توسط مددجویان کمیته امداد استان اردبیل اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، منصور سیفی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ارائه آموزش ها و مشاوره های لازم شغلی به مددجویان کمیته امداد استان اردبیل، طی سال جاری 140 طرح اشتغال زایی توسط مددجویان استان اجرا شده است.

وی افزود: کمیته امداد استان اردبیل با شناسایی استعداد کاری و شغلی خانوار تحت حمایت، آن ها را مورد مشاوره قرار داده و با توجه به استعداد هر خانوار، برای آن ها کارگاه های آموزش شغلی برگزار می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: در این راستا با همکاری مناسب بانک های عامل، امسال بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان استان پرداخت شده که از این مبلغ  بیش از یک میلیارد تومان سهم مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل بوده است.

سیفی بیان کرد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه بوده و از محل اعتبارات تبصره 16 بانک های عامل پرداخت شده که امیدواریم شاهد افزایش همکاری با بانک ها برای ارائه این تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آن ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 140 طرح اشتغال زایی توسط مددجویان کمیته امداد اردبیل

اجرای 140 طرح اشتغال زایی توسط مددجویان کمیته امداد اردبیل