مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-06اقتصادي

نگران فروش بی رویه اراضی هستیم/انتقاد از مصرف بی رویه آب


فرماندار رامسر با بیان اینکه نگران فروش بی رویه اراضی هستیم،اظهار کرد: از ساخت وسازهای مجاز و قانونی حمایت و با ساخت و سازهای غیرمجاز شدیداً برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آزاد عصر شنبه در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی شهرستان رامسر با اشاره به محدودیت زمین در شهرستان رامسر به لحاظ کم بودن فاصله کوه و دریا تصریح کرد: بعضاً افرادی وارد رامسر شده و زمین ها را با قیمت ارزان برای ساختمان سازی خریداری می کنند که با محدودیت زمین، در بخش های دیگر نمی توان مبادرت به سرمایه گذاری نمود.

وی با بیان اینکه مردم هوشیار باشند تا زمین های حوزه شهری و روستایی به تاراج نرود گفت: ساخت ساختمان های چند طبقه و فروش آن توسط افرادی که قصد سودجویی دارند برای طبیعت رامسر مخاطره آمیزاست.

فرماندار رامسر این شهرستان را به عنوان یک شهر شاخص در گردشگری عنوان کرد و افزود: رامسر دارای ظرفیت های بسیار بالا در این حوزه بوده و باید سرمایه گذاری در این زمینه جهت توسعه گردشگری و اشتغالزایی و رشد اقتصادی انجام شود.

وی با انتقاد از فروش زمین به افراد سودجو تصریح کرد: نگران فروش بی رویه زمین ها در شهرستان هستیم و فروشندگان زمین دچار ضرر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران فروش بی رویه اراضی هستیم/انتقاد از مصرف بی رویه آب

نگران فروش بی رویه اراضی هستیم/انتقاد از مصرف بی رویه آب