مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-07سياسي

هیچ حیوان سوخته ای در خاییز و بهبهان یافت نشد


فرمانده یگان قوچک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: علیرغم اختصاص اعتبار قابل توجه برای یافتن و درمان حیوانات آسیب دیده از حریق خاییز و بهبهان، - ایسنا/فارس فرمانده یگان قوچک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: علیرغم اختصاص اعتبار قابل توجه برای یافتن و درمان حیوانات آسیب دیده از حریق خاییز و بهبهان، تاکنون هیچ حیوان سوخته ای در منطقه پیدا نشده است.

سرهنگ دکتر هادی فتحی، یکشنبه 18 خرداد در جمع خبرنگاران در شیراز، گفت: در پی آتش سوزی های اخیر ارتفاعات کهگلویه و بویراحمد و بهبهان و انتشار تصاویری از اجساد سوخته حیوانات در فضای مجازی؛ بنا به دستور مستقیم فرمانده نزاجا، امیر کیومرث حیدری، مجوز حضورگروه های تخصصی متشکل از تیم های دامپزشکی در این مناطق را صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه منطقه آتش سوزی باید از نزدیک رصد و وضعیت حیوانات پایش می شد، گفت: 8 اکیپ متشکل از متخصصان دامپزشکی و نیروی زنده گیر حیوانات، تشکیل و با هماهنگی فرمانداری و حفاظت محیط زیست هر شهرستان، اقدامات پایشی در مناطق مختلف انجام شده است.

این فرمانده و دامپزشک ارتش گفت: رصد و پایش باید از هر دو راس ارتفاعاتی که آتش سوزی در آنها حادث شده بود، شامل شهرستان بهبهان در استان خوزستان و دهدشت در استان کهگلویه و بویر احمد انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ حیوان سوخته ای در خاییز و بهبهان یافت نشد

هیچ حیوان سوخته ای در خاییز و بهبهان یافت نشد