مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-07اقتصادي

2016 هکتار سکونتگاه غیر رسمی در قم وجود دارد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با بیان اینکه در قم 2016 هکتار سکونتگاه غیررسمی وجود دارد، گفت: پروژه هایی در ستاد بازآفرینی تعریف شده که باید با مشارکت دستگاه های اجرایی، - عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، غلامرضا جانقربان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در قم 13 هکتار محدوده خدمات شهری وجود دارد که طبق مطالعات راه و شهرسازی 4 هزار هکتار آن بافت فرسوده است اما 1580 هکتار بافت فرسوده مصوب در قم داریم که 1300 هکتار بافت تاریخی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: همچنین 2016 هکتار در قم سکونتگاه غیررسمی است، در این زمینه پروژه هایی در ستاد بازآفرینی تعریف شده که باید با مشارکت دستگاه های اجرایی، عملیاتی شود.

جانقربان تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در بازآفرینی داریم، بافت فرسوده در قم، حال خوبی ندارد، هرچند تجربیات ارزشمندی در احیای بافت های فرسوده داشتیم و در کشور مقام اول را در بازآفرینی کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: بضاعت ما در مدیریت شهری بیش از این است؛ اگر دولت اعتبارات لازم را به شهرهای مذهبی و زائرپذیر طبق تبصره 18 می داد تاکنون بخش زیادی از طرح انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2016 هکتار سکونتگاه غیر رسمی در قم وجود دارد

2016 هکتار سکونتگاه غیر رسمی در قم وجود دارد