مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-07اقتصادي

185 نفر در آلومینای جاجرم جذب می شوند


فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال از آزمون استخدامی و اشتغال زایی برای 185 نفر در صنعت آلومینا در ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال آخرین وضعیت اشتغال زایی و فرصت های شغلی بررسی و مجوز برگزاری آزمون استخدامی 185 نفر نیرو  در ماه آینده مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

به گفته رضا آذری، فرماندار جاجرم طبق گزارش ها از اداره صمت شهرستان  از سال 97 تا 3 ماهه اول سال 99، هزار و 317 اشتغال در حوزه های مختلف  ازجمله مشاغل خانگی  ایجادشده است.

آن طور که آذری  به آن  اشاره کرد در بخش کشاورزی نیز مبلغ 7 میلیارد  تومان  برای ایجاد اشتغال قرار داده شد که جذب صد درصدی داشت و 204 فرصت شغلی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به مصاحبه روز گذشته مبنی بر  کاهش 8.

5 درصدی اعتبارات اولیه شهرستان  اضافه  کرد: امروز مبلغ 3 میلیارد تومان به این بودجه افزوده شد و این اعتبار بااعتبار اولیه  سال گذشته برابر شد به طوری که این مبلغ به 20 میلیارد تومان رسید.

آذری یادآور شد:  این اعتبارات توسط سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور و استان ابلاغ  می شود و روند به گونه ای است که اعتبارات طی سال در  فصول مختلف ابلاغ می شود که قطعاً تا پایان سال اعتبار به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 نفر در آلومینای جاجرم جذب می شوند

185 نفر در آلومینای جاجرم جذب می شوند