مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 16:202020-06-07اقتصادي

290 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پارس آباد اختصاص یافت


فرماندار شهرستان پارس آباد از اختصاص 290 میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه های شهرستان پارس آباد در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عدالت حاجی پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیته جذب و برنامه ریزی اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان پارس آباد اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل پروژه های شهرستان پارس آباد 290 میلیارد ریال اعتبار در سال 99 از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سهم شهرستان اختصاص یافته است.

وی از رشد بیش از 12 درصدی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و استاندار اردبیل در خصوص ایجاد جهش تولید اعتبارات با دید تحقق پروژه های تأثیرگذار در جهش تولید توزیع خواهد شد.

فرماندار پارس آباد از چهار بانده شدن پارس آباد سربند و تصفیه خانه فاضلاب و آب شرب اسلام آباد و تازه کند خبر داد و گفت: تکمیل زیر ساخت ناحیه صنعتی و گلخانه 1500 هکتاری و شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان از مهمترین اولویت های شهرستان می باشد.

حاجی پور گفت: اعتبارات شهرستانی تنها حدود 10 درصد اعتبارات بوده و 90 درصد اعتبارات ملی است و ضرورت دارد ادارات کل در جذب این اعتبارات و اخذ ردیف های اعتباری ملی فعال باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

290 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پارس آباد اختصاص یافت

290 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان پارس آباد اختصاص یافت