مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 20:452020-06-07اقتصادي

لطفا امیدتان را از دست ندهید!


وضعیت تولید و فروش صنایع دستی پیش روزهای کرونایی هم چندان قابل قبول نبود؛ اما کرونا مثل هر صنعت دیگری، هنرمندان صنایع دستی را بی نصیب نگذاشت و با کاهش شدید فروش های پایان سال 98 و تعطیلی کلیه نمایشگاه های نوروزی، - وضعیت تولید و فروش صنایع دستی پیش روزهای کرونایی هم چندان قابل قبول نبود؛ اما کرونا مثل هر صنعت دیگری، هنرمندان صنایع دستی را بی نصیب نگذاشت و با کاهش شدید فروش های پایان سال 98 و تعطیلی کلیه نمایشگاه های نوروزی، بازار این حوزه بیش از پیش کساد شد و بسیاری از فعالان این حوزه را درگیر مشکلات معیشتی کرد.

در همین راستا، پویا محمودیان _ معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی _ به مناسبت روز صنایع دستی (20 خردادماه) در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه صنایع دستی سال خوبی نداشت ، اظهار کرد: برای ما مهم این است که عزیزانی که در این حوزه کار می کنند امیدشان را از دست ندهند و با فاصله گرفتن از یاس و ناامیدی کار خودشان را ادامه بدهند.

شیوع ویروس کرونا اگرچه به شدت در حوزه صنایع دستی را تحت تاثیر خودش قرار داد، اما نه تنها تمام حوزه های دیگر کشور بلکه تمام جهان را نیز تحت شعاع قرار داد.

او درباره طرح های حمایتی این معاونت از هنرمندان و کارگاه هایی که به سبب شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند، اظهار کرد: همان طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا امیدتان را از دست ندهید!

لطفا امیدتان را از دست ندهید!