مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-08بين الملل

اینفوگرافی نژادپرستانهِ فاکس نیوز جنجال آفرین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه خبری فاکس نیوز از رسانه های خبری وابسته به حزب جمهوری خواه در آمریکا، - در بحبوحه اعتراضات به تبعیض نژادی در آمریکا، نمایش یک اینفوگرافی نژادپرستانه در یکی از برنامه های شبکه خبری فاکس نیوز، با انتقادات گسترده کاربران در فضای مجازی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه خبری فاکس نیوز از رسانه های خبری وابسته به حزب جمهوری خواه در آمریکا، روز جمعه در برنامه گزارش ویژه با برت بر (Special Report with Bret Baier) تصویری از یک نموداری میله ای پخش کرد که نشان می داد اعدام و کشتن سیاه پوستان در تاریخ آمریکا با رشد بازار سهام همراه بوده است.

این اینفوگرافی درصد تغییرات در شاخص500 S&P را به فاصله یک هفته از وقایعی، چون اعدام مارتین لوتر کینگ در سال 1968، تبرئه ماموران پلیسی که در سال 1991 رودنی کینگ را در لس آنجلس مورد ضرب و شتم قرار دادند، تیراندازی پلیس به مایکل براون نوجوان در سال 2014 در شهر فرگوسن و قتل جورج فلوید به دست پلیس، نشان می داد.

پخش چنین نموداری با انتقادات گسترده کاربران در فضای مجازی و ترند شدن هشتگ فاکس نیوز نژادپرست است (#FoxNewsIsRacist) همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینفوگرافی نژادپرستانهِ فاکس نیوز جنجال آفرین شد

اینفوگرافی نژادپرستانهِ فاکس نیوز جنجال آفرین شد