مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-08اقتصادي

روزانه 1600 تن زباله در البرز تولید می شود


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: لندفیل مهندسی بهداشتی با مساحت هفت هکتار در مرکز دفن زباله حلقه دره تا آخر تیرماه به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: لندفیل مهندسی بهداشتی با مساحت هفت هکتار در مرکز دفن زباله حلقه دره تا آخر تیرماه به بهره برداری می رسد.

این مرکز ظرفیت دفن هفت سال از پسماندهای شهر کرج را خواهد داشت که با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در حال اتمام است.

احمد خیری در گفت و گو با ایسنا گفت: توجه به مقوله محیط زیست و اهمیت آن در زندگی امروزه بشر امری است که امروزه نمی توان به سادگی از آن عبور کرد .

در عصر کنونی این مسائل و مشکلات و تگناهای محیط زیستی تنها یک موضوع محلی یا حتی ملی به شمار نمی رود و با توجه به نقش و تأثیر وابستگی متقابل محیط زیست و مواد مختلف زندگی انسان ها در واقع مشکل محیط زیستی در یک منطقه مسئله برای کل جهان محسوب می شود .

وی افزود: به طور مثال معضل زباله یک معضل جهانی است، روزانه میلیون ها تن زباله تولید می شود که باعث ایجاد آلودگی های محیط زیستی فراوانی شده است .

به طور مثال فقط شهروندان کرجی روزانه 800 تن زباله تولید می کنند که اگر میزان زباله های شهرهای اقماری را هم به آن اضافه کنیم چیزی بالغ بر 1600 تن زباله در سطح استان البرز تولید می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 1600 تن زباله در البرز تولید می شود

روزانه 1600 تن زباله در البرز تولید می شود