مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-08اقتصادي

واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم از اول تیر در بورس قابل معامله می شوند


معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم که به مردم واگذار شده بود از اول تیرماه در بورس قابل معامله می شود.

- عباس معمارنژاد معاون امور بیمه و بانک و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چه زمانی واحدهای خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، گفت: تا آخر این هفته وضعیت ETF های واگذار شده به مردم مشخص می شود و از اول تیر ماه این واحدهای سرمایه گذاری از طریق بورس قابل معامله و خرید و فروش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دولت در راستای واگذاری سهام خود در شرکت های دولتی و بانک ها اولین ETF صندوق قابل معامله بورسی به نام صندوق واسطه گری مالی یکم را طراحی کرد که برای هر دارنده کدملی تا سقف 2 میلیون تومان از طریق شبکه بانکی و بورس واگذار کرد و قرار شد واحدهای این صندوق از تیرماه در بورس قابل خرید و فروش باشد.

همچنین به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات به علاوه باقیمانده سهام دولت در بیمه البرز و بیمه اتکایی امین جمعاً به ارزش 23 هزار میلیارد تومان برآورد شده بود که قرار بود این سهام در قالب صندوق واسطه گری مالی یکم و با تخفیف 20 تا 30 درصد به عموم مردم واگذار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم از اول تیر در بورس قابل معامله می شوند

واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم از اول تیر در بورس قابل معامله می شوند