مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-08اقتصادي

معمارنژاد: واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم از اول تیر در بورس قابل معامله می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس معمارنژاد معاون امور بیمه و بانک و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در مورد اینکه چه زمانی واحد های خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم که به مردم واگذار شده بود از اول تیرماه در بورس قابل معامله می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس معمارنژاد معاون امور بیمه و بانک و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در مورد اینکه چه زمانی واحد های خریداری شده صندوق واسطه گری مالی یکم قابل معامله می شوند، گفت: تا آخر این هفته وضعیت ETF های واگذار شده به مردم مشخص می شود و از اول تیر ماه این واحد های سرمایه گذاری از طریق بورس قابل معامله و خرید و فروش می شوند.

گفتنی است دولت در راستای واگذاری سهام خود در شرکت های دولتی و بانک ها اولین ETF صندوق قابل معامله بورسی به نام صندوق واسطه گری مالی یکم را طراحی کرد که برای هر دارنده کدملی تا سقف 2 میلیون تومان از طریق شبکه بانکی و بورس واگذار کرد و قرار شد واحد های این صندوق از تیرماه در بورس قابل خرید و فروش باشد.

همچنین به گفته معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی باقیمانده سهام دولت در سه بانک ملت، تجارت و صادرات به علاوه باقیمانده سهام دولت در بیمه البرز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمارنژاد: واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم از اول تیر در بورس قابل معامله می شوند

معمارنژاد: واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم از اول تیر در بورس قابل معامله می شوند