مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-08اقتصادي

صدور قبض های چند صد هزارتومانی برای یک ساعت آب در بیدروبه


چندین سال است که وضعیت آب آشامیدنی و قطعی های طولانی مدت آب شهر بیدروبه نارضایتی و گله مندی ساکنان این شهر را به دنبال داشته است این در حالی است که اداره آب این شهر قبض های 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای اهالی صادر می کند.

-   آب یک ساعت در روز وصل می شود جاسم قلاوند یکی از ساکنان شهر بیدروبه در این رابطه می گوید: در بهترین حالت در طول روز 300 تا 400 متر مکعب آب به هر کدام از اهالی می رسد، آب ساعت 10 صبح وصل می شود و ساعت 11 قطع می شود در طول این یک ساعت هم باید پمپ آب را روشن کنیم تا کمی فشار آب بیشتر شود.

وی با بیان اینکه حدود 2 هزار خانوار در این منطقه ساکن هستند، افزود: اهالی در مدت زمانی که آب وصل می شود آب مورد نیاز خود را در مخازن فلزی ذخیره می کنند که قطعاً جوابگوی مصرف روزانه مردم نیست این شهروند ساکن شهر بیدروبه  با اشاره به مشکل آب در روستاهای بالارود و گلخانه، کلگپرگر، بورحسن علی، شهر حسینیه و بیدرویه گفت: قطعی آب در این مناطق در حالی است که با رودخانه کرخه و دز فاصله زیادی نداریم و بزرگترین مخازن نفتی خوزستان در سه کیلومتری شهر بدرویه قرار دارند.

قلاوند با بیان اینکه اهالی منطقه بهره ای از وجود شرکت های نفتی و صنعتی پیرامون خود نبرده اند، عنوان کرد: روزانه 50 تا 100 تن از شرکت تولیدی سنگ آهک چناره  برای شرکت فولا خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قبض های چند صد هزارتومانی برای یک ساعت آب در بیدروبه

صدور قبض های چند صد هزارتومانی برای یک ساعت آب در بیدروبه