مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-08سياسي

ایده های پژوهشگران جوان واحد زنجان با تامین منابع به نتیجه می رسد


مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی، رمز موفقیت حوزه پژوهش واحد زنجان را استفاده از نیروهای جوان دانست و گفت: این ایده های ارزشمند با تامین منابع به نتیجه خواهد رسید.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی، رمز موفقیت حوزه پژوهش واحد زنجان را استفاده از نیروهای جوان دانست و گفت: این ایده های ارزشمند با تامین منابع به نتیجه خواهد رسید.

داراب یزدانی دیروز (18 خرداد) در حاشیه بازدید از عملکرد مرکز خدمات تخصصی پایش محصولات کشاورزی و فرآوری غذایی جهاددانشگاهی زنجان، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اقداماتی که تا به امروز در حوزه پژوهش جهاددانشگاهی زنجان صورت گرفته، بسیار ارزشمند و در سطح عالی بوده است، افزود: معتقدیم دلیل این موفقیت، استفاده از نیروهای جوان و همراهی مسئولان جهاددانشگاهی زنجان بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه جهاددانشگاهی زنجان توانسته است از ظرفیت هایی که در زمینه منابع انسانی حوزه پژوهش بوده، به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و به پرورش ایده های ناب در این زمینه بپردازد، تصریح کرد: مهم ترین دغدغه ایده های پژوهشگران جهاددانشگاهی زنجان مربوط به تامین منابع مالی است و بی تردید در صورت تامین این منابع، شاهد به نتیجه رسیدن عمده این ایده های ارزشمند خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های پژوهشگران جوان واحد زنجان با تامین منابع به نتیجه می رسد

ایده های پژوهشگران جوان واحد زنجان با تامین منابع به نتیجه می رسد