مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-08سياسي

در تلاشیم گره از کار تجار و بازرگانان هرمزگان را باز کنیم


سی و دومین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی دستاوردهای بسیار خوبی را برای انجمن خرما و بخش معدن اتاق بازرگانی بندرعباس به دنبال داشت تا بدین ترتیب اتاق وارد دوره تازه ای از فعالیت های تخصصی خود شود.

- ایسنا/هرمزگان سی و دومین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی دستاوردهای بسیار خوبی را برای انجمن خرما و بخش معدن اتاق بازرگانی بندرعباس به دنبال داشت تا بدین ترتیب اتاق وارد دوره تازه ای از فعالیت های تخصصی خود شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اتاق بازرگانی بندرعباس از آغاز فعالیت دور نهم هیات نمایندگان، اظهار کرد: پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات شورای گفتگو و اجرایی شدن آن همواره از اهداف و دغدغه های اتاق بازرگانی بوده است.

محمدرضا صفا افزود: نتایج مثبت و دستاوردهای ارزشمند شورای گفتگو با پیگیری های اتاق و مساعدت مسوولان ملموس خواهد شد و تمام موانع پیش روی فعالان اقتصادی را با مساعدت استاندار هرمزگان مرتفع خواهیم ساخت.

وی با اشاره به نقش مهم و کلیدی جلسات کارشناسی شورای گفتگو در پربارتر شدن این نشست، بیان کرد: برای هر مشکلی که سد راه فعالان اقتصادی است حداقل 10 تا 15 نشست کارشناسی در اتاق با حضور کارشناسان برگزار می شود و امید می رود بتوانیم در این نشست ها گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاشیم گره از کار تجار و بازرگانان هرمزگان را باز کنیم

در تلاشیم گره از کار تجار و بازرگانان هرمزگان را باز کنیم