مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-08سياسي

بزرگترین مرکز داده در پارک پردیس ایجاد می شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی بزرگترین بانک داده فناوری اطلاعات در پارک فناوری پردیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد جواد جهرمی امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پاسخ فشار حداکثری، جهش تولید است، افزود: جهش تولید پیامی از سمت مقام معظم رهبری است که در ابتدای امسال مطرح شد و دولت همه عزم خود را در سالی که همه قدرت ها بنای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران را دارند، جزم کرده تا جهش مهمی را در حوزه اقتصادی رقم بزند.

وی این جهش را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و جوانان توانمند ایرانی دانست و خاطر نشان کرد: دولت وظیفه دارد زیر ساخت هایی برای این جهش فراهم کند تا مشکلات جوانان رفع و تسهیل گری شود، ضمن آنکه باید مقررات متناسب با نیازهای آنها وضع شود.

جهرمی ادامه داد: نمود فعالیت های تسهیل گری دولت در دو اقتصاد دانش بنیان و دیجیتال با تجهیزاتی که فراهم شده، رقم می خورد و نمونه بارز این اقدامات پارک های فناوری هستند که به خوبی توسعه داده شده اند.

وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در فضای 30 هکتاری در کنار پارک فناوری پردیس، یادآور شد: پارک اقتصاد دیجیتال نماد همکاری اقتصاد دیجیتال با اقتصاد دانش بنیان است و بر اساس برنامه ریزی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز داده در پارک پردیس ایجاد می شود

بزرگترین مرکز داده در پارک پردیس ایجاد می شود