مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-08سياسي

ویلای شبنم نعمت زاده در لواسان تخریب شد


رییس سازمان بازرسی در خصوص رأی قطعی صادره از کمیسیون ماده 100 شهرداری برای تخریب سازه‎های غیر مجاز در منطقه لواسانات، گفت: رأی مربوط به پرونده شبنم نعمت زاده اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت‎الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور با اعلام دو خبر خوش برای کارگران گفت: پیرو دستور رییس قوه قضاییه در خصوص مطالبات کارگری و با پیگیری‎های سازمان متبوعش، شورای عالی کار مصوب کرد حق مسکن کارگران در سال 99 از 100 هزار تومان به 300 هزار تومان و حداقل دستمزد آنان نیز 5 درصد افزایش یابد که نیازمند تأیید هیأت دولت است.

خبرهای خوش رییس سازمان بازرسی کل کشور برای پرستاران وی در خصوص پرستاران هم از صدور مجوز استخدام برای بیش از 4 هزار نفر به عنوان سهمیه سال 98 و بیش از 2 هزار نفر هم برای سهمیه سال 99 به‎منظور جبران کسری کادر پرستاری در کشور خبر داد که قرار است پس از تأمین اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه به کارگیری شوند.

درویشیان همچنین از افزایش 50 درصدی امتیازات اداری و استخدامی برای همه کارکنان دولتی گروه پرستاری خبر داد و گفت که امکان ذخیره مرخصی استحقاقی استفاده نشده برای پرستاران درگیر کرونا نیز فراهم شده و علاوه بر تسریع در پرداخت کارانه ماهیانه جامعه پرستاری مقرر شده فوق العاده ویژه پرستاران هم برای هر ساعت معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلای شبنم نعمت زاده در لواسان تخریب شد

ویلای شبنم نعمت زاده در لواسان تخریب شد