مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-08بين الملل

بیش فعال ترین جاسوس تاریخ جهان!


«کلاوس فوکس» چگونه پای بمب اتمی را از آمریکا و انگلیس به شوروی ، چین و آلمان باز کرد؟ - کلاوس فوکس چگونه پای بمب اتمی را از آمریکا و انگلیس به شوروی ، چین و آلمان باز کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان نوشت: روایت هایی که از اقدامات جاسوس های مشهور نقل می شود، معمولاً هیجان یک داستان پیچیده پلیسی را دارد.

مجموعه ای از اقدامات متهورانه با چاشنی زیرکی و ذکاوت.

با وجود این، فکر نمی کنم تا به حال هیچ جاسوسی به اندازه کلاوس فوکس توانسته برای علاقه مندان به ماجراهای جاسوسی، اعم از واقعی و داستانی، شگفت انگیز باشد.

اعجوبه ای با ظاهر مظلوم و خونسرد که در رقابت تسلیحاتی میان دو ابرقدرت شرق و غرب، نقش اصلی را ایفا کرد و در واقع جهان را به چالش رقابت هسته ای کشاند.

هانس بیته ، هموطن کلاوس که برنده جایزه نوبل فیزیک سال 1967 شد، فوکس را مردی می داند که مسیر تاریخ را عوض کرد و این ادعا به هیچ وجه گزافه نیست.

کلاوس فوکس در مدت 77 سال عمر خود، با فعالیت های جاسوسی اش، دست کم چهار کشور را صاحب بمب اتمی کرد.

خدا می داند که اگر روزی مدارک سری مربوط به وی منتشر شود، آن وقت چه اقدامات خطرناک دیگری به سیاهه فعالیت های او افزوده خواهد شد اما فعلاً آن چه را دست به نقد وجود دارد، برایتان نقل می کنم تا با این جاسوس عجیب و غریب، اما کمتر شناخته شده، بیشتر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش فعال ترین جاسوس تاریخ جهان!

بیش فعال ترین جاسوس تاریخ جهان!