مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-08اقتصادي

اولین مجموعه دانشگاه فناوری در پارک پردیس ایجاد می شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با شاره به اینکه پارک های فناوری سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده اند گفت: اولین مجموعه دانشگاهی فناوری در پارک فناوری پردیس ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری ظهر دوشنبه در مراسم آغاز ساخت پارک اقتصاد دیجیتال که با همراهی محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری رییس جمهور برگزار شد از ایجاد اولین مجموعه دانشگاهی فناوری در پارک فناوری پردیس خبر داد و اظهار داشت: برنامه های بسیار خوبی با راه اندازی مجمعه های جدید در پارک فناوری پردیس به وقوع خواهد پیوست.

ستاری در ادامه از درآمد 11 هزار میلیارد تومانی پارک های فناوری کشور خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های خوبی که برای پارک یکهزار متری فناوری پردیس در نظر گرفته ایم با حضور شرکت و استارتاپ های جدید اتفاقات و فناوری های بهتری در این منطقه شکل بگیرد.

وی عنوان داشت: همه افراد می توانند با حضور در پارک علم و فناوری از اکوسیستم خوبی که در این پارک شکل گرفته است بهره مند شوند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور عنوان داشت: همراهی خوب دولت برای راه اندازی و به ثمر نشستن این پارک فناوری غیر قابل چشم پوشی است.

ستاری گفت: با توجه به تفاهم نامه هایی که امضا کرده ایم مقرر شد که با دانشگاه آزاد مدل های موفقی از دانشگاه ه را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مجموعه دانشگاه فناوری در پارک پردیس ایجاد می شود

اولین مجموعه دانشگاه فناوری در پارک پردیس ایجاد می شود