مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 21:402020-06-08حوادث

آچمز شدن مجری و کارشناس بی بی سی روی آنتن زنده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، راننده یک خودروی حامل مهاجران غیرقانونی افغانستانی در یزد که به هشدار پلیس برای توقف اعتنا نکرده بود با شلیک پلیس به لاستیک خودرویش مواجه شد که پس از طی مسافتی این خودرو آتش گرفت و سه نفر از مهاجران غیرقانونی جان باختند.

- محمدحسین جعفریان ، کارشناس امور افغانستان در واکنش به تلاش مجری و کارشناس بی بی سی برای متهم کردن ایران به اذیت وآزار اتباع افغانستانی در ایران با پاسخ های منطقی خود آن ها را به چالش کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، راننده یک خودروی حامل مهاجران غیرقانونی افغانستانی در یزد که به هشدار پلیس برای توقف اعتنا نکرده بود با شلیک پلیس به لاستیک خودرویش مواجه شد که پس از طی مسافتی این خودرو آتش گرفت و سه نفر از مهاجران غیرقانونی جان باختند.

این حادثه به سوژه بی بی سی فارسی تبدیل شد و مریم سما عضو مجلس نمایندگان افغانستان و محمدحسین جعفریان کارشناس ارشد مسائل افغانستان درباره آن به اظهارنظر پرداختند.

مجری بی بی سی فارسی که دائم به حرف های جعفریان وارد می شد و نمی گذاشت وی حرف خود را به پایان ببرد با اعتراض این کارشناس مواجه شد.

وی در بخشی از این گفت و گو در پاسخ به اظهارات این نماینده افغانستانی گفت : من سوال می پرسم که چرا این حساسیت را نسبت به 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آچمز شدن مجری و کارشناس بی بی سی روی آنتن زنده

آچمز شدن مجری و کارشناس بی بی سی روی آنتن زنده