مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-09ورزشي

آکادمی شطرنجی که به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد


قهرمان شطرنج کم بینایان آسیا می گوید: از زمانی که اردوها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، با تبدیل آکادمی شطرنج به کارگاه تولید ماسک علاوه بر درآمدزایی برای افراد بی بضاعت سعی کردم از تمرینات شطرنج نیز غافل نشوم.

- قهرمان شطرنج کم بینایان آسیا می گوید: از زمانی که اردوها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است، با تبدیل آکادمی شطرنج به کارگاه تولید ماسک علاوه بر درآمدزایی برای افراد بی بضاعت سعی کردم از تمرینات شطرنج نیز غافل نشوم.

فاطمه برقول در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از این که مسابقات جهانی شطرنج نابینایان و کم بینایان که قرار بود مرداد در فرانسه برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یکسال به تعویق افتاد، تلاش کردم تمرینات خود را نسبت به گذشته افزایش دهم و آمادگی خود را برای حضور در مسابقات از دست ندهم.

در حقیقت طی 4 ماه گذشته که اردوهای تیم ملی تعطیل شده است نه تنها تمریناتم در شطرنج کم نشده بلکه چون زمان بیشتری برای تمرین دارم، نسبت به گذشته برای حضور در مسابقات آماده تر هستم.

وی که مدیریت آکادمی شطرنج در آبادان را بر عهده دارد، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و کسادی کسب و کارها، برای این که بتوانم برای خانواده های بی بضاعت و زنان سرپرست خانواده کمکی کرده باشم آکادمی شطرنج را به کارگاه تولیدی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی شطرنجی که به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد

آکادمی شطرنجی که به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد