مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-09اجتماعي

آغاز ثبت نام و ارزیابی موکب داران در فارس


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از آغاز ثبت نام و ارزیای متقاضیان موکب داری در ایام اربعین حسینی در این استان خبر داد و گفت: البته با توجه به شرایط شیوع کرونا هنوز تکلیف قطعی پیاده روی اربعین مشخص نیست.

- اسکندر قاسمی سه شنبه 20 خرداد در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام و ارزیای متقاضیان موکب داری در ایام اربعین حسینی در این استان خبر داد و گفت: همه ساله معمولاً از 3 یا 4 ماه قبل از ماه محرم و اربعین حسینی مقدمات کار برای متقاضیان موکب داری فراهم می شود.

وی افزود: در این ایام ثبت نام متقاضیان جدید موکب داری و یا ارزیابی پروانه موکب داران مربوط به سال های گذشته انجام می شود که برای امسال نیز این کار را از روز گذشته آغاز کرده ایم.

برگزاری پیاده روی اربعین قطعی نشده است قاسمی گفت: به دلیل شیوع کرونا هنوز تکلیف قطعی پیاده روی اربعین مشخص نیست، اما با این حال مقدمات برپایی مراسم را فراهم می کنیم و امیدواریم که مشکل کرونا هم برطرف شود.

وی با بیان اینکه اگر وضعیت کرونا مشخص شد، اعزام موکب داران اربعین انجام خواهد شد، گفت: متقاضیان جدید موکب داری و موکب داران سال های قبل می توانند برای تمدید مجوز پروانه برای اربعین سال جاری اقدام کنند و مدارک خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر خود تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام و ارزیابی موکب داران در فارس

آغاز ثبت نام و ارزیابی موکب داران در فارس