مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-09سياسي

«حافظی» در حافظه آینده سازان کشور ماندگار است


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در پیامی اولین سالگرد درگذشت محمدرضا حافظی رییس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را گرامی داشت و گفت: حافظی در حافظه آینده سازان میهن ما ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهراله رخشانی مهر در پیامی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رییس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز با انتشار پیامی یاد و خاطره این بزرگ مرد عرصه مدرسه سازی را گرامی داشت.

متن پیام وی به شرح زیر است: یک سال از غروب غم انگیز خورشید آسمان مدرسه سازی و بنیان گذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گذشت؛ ناگزیر به پذیرش فقدان این خیّر نیک اندیش بنا بر مشیت الهی هستیم چرا که اوست که حیات و ممات را تعیین می کند و چه سعادتی دارند آنها که در گذر عمر زودگذر گرانبها توشه ای ارزشمند از خود به یادگار می گذارند و نام نیکشان در دنیای فانی جاودان می مانند.

مرحوم حافظی هم از جمله افراد سعادتمند و رادمردی بود که تلخی فوت فرزندش را با اقدام حسنه مدرسه سازی به حلاوت لبخند کودکان مناطق محروم در مدارس نوساز تبدیل کرد و چه تجارت و معامله ای پرسودتر از اینکه با خداوند قادر متعال معامله کنیم که به فرموده قرآن یک عمل نیک را با هفتاد برابر پاسخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حافظی» در حافظه آینده سازان کشور ماندگار است

«حافظی» در حافظه آینده سازان کشور ماندگار است