مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-09سياسي

نه شرقی، نه غربی طرز تفکر جمهوری اسلامی نسبت به پیمان های نظامی قدرت های بزرگ است


استادیار دانشگاه علامه طباطبایی گفت: شعار «نه شرقی، نه غربی» بیان تمثیلی طرز تفکر جمهوری اسلامی نسبت به قدرت های بزرگ و پیمان های نظامی و سیاسی متعلق به آن ها در جهت حفظ استقلال کشور است.

- "نه شرقی، نه غربی" طرز تفکر جمهوری اسلامی نسبت به پیمان های نظامی قدرت های بزرگ است استادیار دانشگاه علامه طباطبایی گفت: شعار نه شرقی، نه غربی بیان تمثیلی طرز تفکر جمهوری اسلامی نسبت به قدرت های بزرگ و پیمان های نظامی و سیاسی متعلق به آن ها در جهت حفظ استقلال کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدابراهیم سرپرست سادات امروز در نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که به صورت برخط برگزار شد، به تبیین بایسته ها و الزامات تبدیل الگوی پیشرفت به گفتمان ملی پرداخت و افزود: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، با لحاظ چند اصل و قاعدهِ محتوایی و شکلی می تواند خود را به گفتمان ملی بدل کند.

مهم ترین آنها از نظر محتوایی عبارت است از اینکه بر زمینه های اجماع ملی استوار باشد، یعنی هر آنچه ایرانیان آن را در طول ادوار تاریخی خود خواسته اند را در دل خود جای داده و از آنها تغذیه کرده، برایند آنها باشد و آنها را مطالبه کند، رویکردی حل المساله ای و توانمند در حل مسائل بر زمینه های افتراق داشته باشد و زمینه های تفاهم و توافق را به رسمیت بشناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه شرقی، نه غربی طرز تفکر جمهوری اسلامی نسبت به پیمان های نظامی قدرت های بزرگ است

نه شرقی، نه غربی طرز تفکر جمهوری اسلامی نسبت به پیمان های نظامی قدرت های بزرگ است