مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:162020-06-09اقتصادي

نخستین مرکز نوآوری تخصصی در قزوین آماده افتتاح است


نخستین رییس پارک علم و فناوری قزوین گفت: ایجاد نخستین مرکز نوآوری تخصصی در محل پارک به بهره برداری رسیده و آماده افتتاح آن در سفر دکتر ستاری به قزوین هستیم و امیدواریم حمایت های مالی و معنوی از ایده های فناورانه و استارت آپ ها داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مصطفی مافی رییس پارک علم و فناوری قزوین صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری قزوین در سال 90 در منطقه شمال غربی قزوین شکل گرفته و 73 شرکت رشدی، 24شرکت رشد یافته  180 محصول فناورانه در داخل پارک عرضه شده است .

وی افزود: 74 شرکت دانش بنیان در کل استان فعال است که یک درصد شرکت های دانش بنیان را تشکیل می دهد که محل ثبت این شرکت ها در قزوین است که البته با توجه به نزدیکی به تهران، پیش بینی می شود داخل استان 150 شرکت وجود داشته باشد که در آمار تهران و البرز بیان شده است.

رییس پارک علم و فناوری قزوین ادامه داد: استان قزوین دانشگاهی است که دارای دشت وسیع گیاهان دارویی، 15شهرک و ناحیه صنعتی است و 13 درصد صنایع کوچک استان و یک درصد دانش بنیان کشور در استان مستقر است.

مافی با اشاره به چالش های پارک علم و فناوری قزوین اشاره کرد و ادمه داد: فقدان صنایع تبدیلی و فرسوده بودن صنایع، بهره وری پایین در حوزه کشاورزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز نوآوری تخصصی در قزوین آماده افتتاح است

نخستین مرکز نوآوری تخصصی در قزوین آماده افتتاح است