مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-09سياسي

دخالت های دولت حوزه گردشگری را متضرر کرده است


رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری گفت: دفاتر گردشگری و مسافربری نه تنها هیچ نفعی از نهادهای دولتی نبرده است بلکه با اعمال دخالت های آنها متضرر هم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حرمت الله رفیعی، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافری، پیش از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از فرودگاه پیام که به مناسبت توسعه پروازهای این مجموعه با حضور مسؤولان کشوری از جمله رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مسؤولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز با این امکانات و جمعیت نیازمند فرودگاهی بزرگ و بین المللی مثل فرودگاه پیام است.

این فرودگاه این قابلیت این را دارد که علاوه بر البرز به استان های همجوار مانند زنجان و قزوین هم سرویس دهی کند.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور با بیان اینکه بهره اصلی از فعالیت فرودگاه بین المللی پیام را مردم البرز می برند، گفت: دفاتر گردشگری و مسافربری نه تنها هیچ نفعی از نهادهای دولتی نبرده است بلکه با اعمال دخالت های آنها متضرر هم شده است.

وی افزود: به دلیل وقوع سیل در اوایل سال 98 و شیوع ویروس منحوس کرونا در اواخر سال شرکت های گردشگری متحمل ضررهای زیادی شده اند و نیازمند کمک دولت و نهادهای حمایتی هستند اما تا کنون اقدامی در جهت کمک به دفاتر گردشگری و مسافرتی صورت نگرفته است رفیعی با بیان اینکه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت های دولت حوزه گردشگری را متضرر کرده است

دخالت های دولت حوزه گردشگری را متضرر کرده است