مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-09بين الملل

آیا جنگ داخلی ترامپ را نجات می دهد؟


بروز ناآرامی ها و خشونت های دامنه دار در آمریکا که به دنبال قتل وحشیانه جرج فلوید توسط یک پلیس نژادپرست حادث شد، پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در آبان ماه را با ابهام مواجه کرده است.

- بروز ناآرامی ها و خشونت های دامنه دار در آمریکا که به دنبال قتل وحشیانه جرج فلوید توسط یک پلیس نژادپرست حادث شد، پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در آبان ماه را با ابهام مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پاک آیین در ادامه یادداشت خود در خبرآنلاین نوشت: به جرأت می توان گفت که ترامپ پرمسئله ترین رییس جمهور تاریخ آمریکاست که از آغاز ورود به کاخ سفید با مشکلات عدیده ای دست وپنجه نرم می کند.

مسئله دخالت روسیه در انتخابات 2016 که از همان روزهای اول ورود به کاخ سفید گریبان گیر رییس جمهور بود با افشای مشکلات اخلاقی او ادامه یافت و دخالت های بستگان ترامپ بخصوص داماد وی در امور جاری کشور، بر انبوه معضلات ترامپ افزود.

مدیریت بی ثبات ترامپ در کاخ سفید و کابینه که با تغییرات پی درپی مسئولین، ناکارآمدی ترامپ را مشخص کرد و فقدان دستاورد در عرصه سیاست خارجی، بهانه خوبی برای تضعیف سیاست های وی توسط رقبا شد.

خروج عجولانه از برجام، افول بزرگ ترین اقتصاد جهان، شکست مذاکرات واشنگتن و پیونگ یانگ، ناکامی در مذاکره با طالبان، انزوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا جنگ داخلی ترامپ را نجات می دهد؟

آیا جنگ داخلی ترامپ را نجات می دهد؟