مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 14:002020-06-09سياسي

قرچک به دلیل وجود اقوام مختلف به مطالعه دقیق اجتماعی نیازمند است


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: قرچک به دلیل وجود اقوام مختلف به مطالعه دقیق اجتماعی نیازمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل حسن زاده عصر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید و پیشین دادگستری قرچک که در کانون فرهنگی زنده یاد جعفر کاظمی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه پست و مقام برای هیچکس ماندگار نیست، اظهار داشت: مقام و منصب فقط برای فرصت خدمت رسانی است و نباید در این مقام ها غرق شد.

حسن زاده با تاکید بر اینکه عدالت برای قاضی مهم ترین ابزار محسوب می شود گفت: قاضی در تمامی مراحل قضاوت خود باید مسیر عدالت را طی کند تا یک قلم خانه افراد مظلوم را ویران نکند لذا اگر قاضی متواضع، فروتن و ساده زیست باشد و در زندگی و کار خود، عدالت را سرلوحه قرار دهد، بخشی از مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه میزان ورودی پرونده ها در استان تهران بالا است فشار زیادی بر افرادی که در امور قضایی مشغول به خدمت هستند وارد می شود و تعداد پرونده ها با تعداد قضات هم خوانی ندارد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران عنوان داشت: یکی از برنامه های قوه قضاییه، تکمیل چارت سازمانی دستگاه قضا است که با تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات از جمله کمبود قضات برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرچک به دلیل وجود اقوام مختلف به مطالعه دقیق اجتماعی نیازمند است

قرچک به دلیل وجود اقوام مختلف به مطالعه دقیق اجتماعی نیازمند است