مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 18:052020-06-09سياسي

برخی مدیران کل استان سمنان در شاهرود حضور نمی یابند


فرماندار شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی مدیران گفت: برخی از مدیران کل استان سمنان در شاهرود حضور نمی یابند و این امر سبب شده تا مشکلات مورد توجه جدی قرار نگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه سه شنبه در دیدار با بینایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه باید از عملکرد برخی مدیران کل استان گلایه کرد، بیان کرد: عدم حضور برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در شاهرود سبب بروز مشکلات و تأخیر در رفع آن ها شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی اثربخش یکی از مسائلی است در مدیریت به خصوص مدیریت حوزه فرهنگی باید به آن توجه ویژه ای داشت، بیان کرد: داشتن اطلاعات محیطی یکی از مهمترین ابزارها برای برنامه ریزی هدفمند و درست است اما عدم حضور برخی مدیران کل در شاهرود این فرصت را از ما می گیرد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه حوزه اجتماعی و فرهنگی یکی از مهم ترین بخش ها است که اگر به خوبی به آن توجه شود می توان از بسیاری از آسیب های موجود در جامعه جلوگیری کرد و تلاش و توجه به حوزه اجتماعی را باعث کاهش هزینه های انتظامی و امنیتی عنوان کرد، بیان داشت: هزینه کرد در زمینه فرهنگی در واقع سرمایه گذاری برای آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران کل استان سمنان در شاهرود حضور نمی یابند

برخی مدیران کل استان سمنان در شاهرود حضور نمی یابند