مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 19:402020-06-09اقتصادي

سود 92 درصدی صندوق واسطه گری مالی یکم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس معمارنژاد در مورد آخرین خبرها از صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF) گفت: اختصاص این واحدها به افراد ثبت نام کننده تا آخر این هفته و شنبه آینده انجام می شود و اکنون کنترل هایی روی فهرست ثبت نام صورت می گیرد و موارد .

- معاون امور بیمه و بانک و شرکت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه واحد های صندوق واسطه گری مالی یکم از تیرماه در بورس قابل خرید و فروش می شود، گفت: ارزش هر واحد 10 هزار تومانی به 19 هزار و 200 تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، عباس معمارنژاد در مورد آخرین خبرها از صندوق واسطه گری مالی یکم (ETF) گفت: اختصاص این واحدها به افراد ثبت نام کننده تا آخر این هفته و شنبه آینده انجام می شود و اکنون کنترل هایی روی فهرست ثبت نام صورت می گیرد و موارد مغایر و کسانی که بیشتر پول واریز کرده و یا بیش از یک بار ثبت نام کرده اند، پول آنها برگشت داده می شود و از شنبه آینده اختصاص این واحدها به ا فراد صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین از اول تیرماه طبق تعهدی که قبلاً داده بودیم، واحدهای سرمایه گذاری صندوق واسطه گری مالی یکم در بورس قابلیت معامله پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 92 درصدی صندوق واسطه گری مالی یکم

سود 92 درصدی صندوق واسطه گری مالی یکم