مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-09اجتماعي

اختصاص 300میلیون تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های آموزش مجازی


استاندار زنجان،به ارتقای آموزش مجازی در استان زنجان تاکید کرد وگفت: 300 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های آموزش مجازی در مدارس استان زنجان اختصاص می یاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در ایام کرو نایی آموزش دانش آموزان تعطیل نشد، گفت: معلمان در این ایام پای کار بودند و با جان و دل تلاش کردند.

وی اظهار کرد: معلمان نگذاشتند در آموزش وقفه ای ایجاد شود و در تولید محتوا در فضای مجازی برای دانش آموزان بسیار خوب عمل کردند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بیماری کرو نا ویروس همچنان است، گفت: زمان مشخصی برای تمام شدن این بیماری وجود ندارد و باید به بحث آموزش در فضای مجازی توجه شود و اولین تجربه مان در خصوص آموزش مجازی بسیار خوب بود.

حقیقی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به اختصاص 300 میلیون تومان به بحث توسعه آموزش مجازی مساعدت لازم را بکند.

وی به راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: این استان اردوگاه دانش آموزی در شان دانش آموزان ندارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه تنها اردوگاه دانش آموزی زنجان، اردوگاه امام خمینی است، یاد آور شد: این اردوگاه فضای مناسبی ندارد و شهرداری و اداره منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300میلیون تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های آموزش مجازی

اختصاص 300میلیون تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های آموزش مجازی