مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-10اقتصادي

کشف 11 خودروی دپوی شده در کرج/تشدید نظارت ها بر گرانی بازار


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان البرز موفق به کشف 11 دستگاه خودروی دپو شده در یکی از پارکینگ های شهر کرج شده است و پرونده رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

- علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به افزایش قیمت خودرو در ماه ها گذشته و سوء استفاده برخی از افراد سودجو شده است، گفت: در پی نظارت های مستمر تعزیرات حکومتی 11 دستگاه خودرو دپو شده در یکی از پارکینگ های شهر کرج کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به همکاری و همراهی  پلیس امنیت اقتصادی استان البرز و تعزیرات حکومتی، افزود: پرونده ای در رابطه با کشفیات فوق تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شده است که در شعب تعزیرات حکومتی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

تشدید نظارت بر قیمت ها/افزایش نامتعارف قیمت اقلام اساسی در بازار مختاری یادآور شد: همچنین مقرر شد دستگاه های نظارتی (بازرسی ها) اقدامات  خود را در حوزه بازارها تشدید کنند تا علاوه بر رصد قیمت های بازار به صورت روزانه با متخلفان برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه قیمت بسیاری از کالاهای اساسی و مواد غذایی و سایر اقلام موثر در سبد هزینه خانوار بصورت غیر متعارف افزایش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 خودروی دپوی شده در کرج/تشدید نظارت ها بر گرانی بازار

کشف 11 خودروی دپوی شده در کرج/تشدید نظارت ها بر گرانی بازار