مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-10ورزشي

نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می طلبد


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیر ساخت های ورزش استان اردبیل نیاز به توسعه و تخصصی شدن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی در نشست تخصصی اعضا و پیشکسوتان هیأت بسکتبال استان اردبیل در خصوص توسعه زیرساخت های ورزشی و نگاه تخصصی به ورزش استان اردبیل اظهار کرد: زیر ساخت های ورزش استان اردبیل نیاز به توسعه دارد و این توسعه باید تخصصی صورت بگیرد که اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش خود را در همین راستا برای رشته های مختلف ورزشی به کار بسته است.

  وی افزود: رشته بسکتبال یک رشته دانشگاهی است و یکی از فعال ترین رشته های ورزشی در دانشگاه به حساب می آید که  در بین ورزش های گروهی و مخاطبان ورزشی از رشته های محبوب نیز محسوب می شود و نیاز است به این رشته ورزشی توجه خاصی شود.

  مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص تخصصی کردن رشته های ورزشی بیان کرد: تمام رشته های ورزشی به خصوص رشته بسکتبال نیاز هست که به صورت تخصصی اداره شوند و تلاش ما بر این است که بعضی از رشته های ورزشی توپی همچون والیبال، بسکتبال و هندبال را در یک سالن تجمیع کنیم تا به صورت تخصصی فعالیت نمایند.

ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می طلبد وی ادامه داد: تاریخ ورزش استان اردبیل، در سطح ملی، جهانی و بین المللی زبانزد است ولی متاسفانه نبود صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می طلبد

نیاز ورزش اردبیل به تخصصی شدن/ ورزش استان حمایت بخش خصوصی را می طلبد