مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-10سياسي

کوچکی نژاد: تنها هنر دولت در حوزه مسکن مهر تغییر نام این مسکن ها بوده است


نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: علت رأی اعتماد بالای شما در مجلس دهم دادن وعده هایی در خصوص مسکن مهر بود اما تنها هنر دولت و وزارتخانه شما تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بوده است.

- نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: علت رأی اعتماد بالای شما در مجلس دهم دادن وعده هایی در خصوص مسکن مهر بود اما تنها هنر دولت و وزارتخانه شما تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه راه با حضور وزیر راه و شهرسازی گفت: معتقدم که وزرایی که به مجلس می آیند باید روی سیاست های کلی و برنامه و قوانین حرف بزنند.

ماده 52 و 53 قانون برنامه ششم توسعه، تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی را تعیین کرده است.

یکی از بحث های این دو ماده حمایت از شرکت های دانش بنیان مخصوصا در حوزه ریلی است که به اعتقاد من تاکنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه، تا پایان قانون برنامه ریلی 30 درصد از حمل و نقل باری به عهده وزارتخانه و 20 درصد به عهده مسافر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکی نژاد: تنها هنر دولت در حوزه مسکن مهر تغییر نام این مسکن ها بوده است

کوچکی نژاد: تنها هنر دولت در حوزه مسکن مهر تغییر نام این مسکن ها بوده است