مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-10پزشكي

جزییات پروژه های حوزه درمان/ از فسخ قرارداد با یک پیمانکار تا ساخت 3 بیمارستان


قائم مقام رییس دانشگاه لرستان جزییات اجرای پروژه های حوزه بهداشت و درمان لرستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرهادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح تقسیم بندی گروهی پروژه ای در حال ساخت و ساز دانشگاه پزشکی لرستان، گفت: پروژه های دانشگاه علوم پزشکی لرستان عمدتاً به سه گروه تقسیم می شوند.

84 میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود وی، بیان داشت: پروژه های طرح تحول نظام سلامت شامل کلینیک های غربالگری، کلینیک های ویژه، و برخی اورژانس ها و پروژه های موسوم به 100 هزار متر که 118 پروژه به دو پیمانکار واگذار شده بود که از خرداد 98 علیرغم تمام تنگناهای مالی و توقف پروژه ها، 11 پروژه اعم از پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی، و خانه بهداشت به بهره برداری رسید.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح عوامل تأثیر گذار بر ساخت و ساز پروژه ها، عنوان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا افتتاح برخی از پروژه ها به تأخیر افتاد و خوشبختانه در اردیبهشت 99 دوباره فعالیت های خود را در راستای ساخت و تکمیل و تجهیز پروژه ها آغاز کرده ایم.

فرهادی، تصریح کرد: حدود 34 پروژه با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان با حضور مقام عالی وزارت، بزودی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان افتتاح می کنیم که بخشی از این پروژه ها مراکز غربالگری بخشی دیگر مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروژه های حوزه درمان/ از فسخ قرارداد با یک پیمانکار تا ساخت 3 بیمارستان

جزییات پروژه های حوزه درمان/ از فسخ قرارداد با یک پیمانکار تا ساخت 3 بیمارستان