مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:002020-06-10سياسي

تنها هنر دولت تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ توجهی به مسکن نداشت و تنها هنر این دولت تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه راه و شهرسازی اظهار داشت: وزرایی که به مجلس می آیند باید بر اساس سیاست های کلی نظام، برنامه ششم و قانون اساسی صحبت کنند.

وی افزود: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه وزارت راه و شهرسازی باید از شرکت های دانش بنیان به ویژه در حوزه ریلی حمایت کند اما تاکنون اقدام موثری در این راستا انجام نشده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی ما بحث بازآفرینی شهری است و وزارت راه و شهرسازی موظف است که 270 محله در شهرهای مختلف را بازآفرینی کند اما در این زمینه هم به خوبی عمل نکرده است.

کوچکی نژاد افزود: قرار بر این بود که هر سال 200 هزار واحد مسکونی روستایی بازسازی شود و همچنین دولت 150 هزار واحد مسکونی برای بخش های کم درآمد جامعه بسازد اما در این زمینه هم به خوبی عمل نشده است.

وی متذکر شد: وزیر راه و شهرسازی در جلسه رای اعتماد به نمایندگان وعده داد به حوزه مسکن مهر محرومین و افراد کم درآمد توجه خواهد شد اما دولت نه تنها مسکن مهر را قبول نداشت بلکه اقدامی برای حل مشکل مسکن مردم انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها هنر دولت تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود

تنها هنر دولت تغییر نام مسکن مهر به مسکن اجتماعی بود