مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-10اقتصادي

کرونا 210 میلیارد تومان به کشاورزی و دامداری یزد ضرر زد


بر اساس برآوردهای انجام شده در 70 روز اول سال جاری، کرونا 210 میلیارد تومان به بخش های مختلف کشاورزی و دامداری یزد ضرر وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جمال سجادی پور، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست آنلاین خانه مطبوعات یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این هفته 46 پروژه با سرمایه گذاری 503 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می شود که 192 میلیارد ریال از این میزان سرمایه گذاری دولتی و بقیه منابع بانکی و آورده سرمایه گذاران است.

وی افزود: 28 پروژه از این تعداد مربوط به حوزه آب و خاک از جمله سیستم های نوین آبیاری است که با کمک بلاعوض دولت به مبلغ 18.

2 میلیارد تومان بهره برداری می شود.

سجادی پور بیان کرد: در زمینه تولیدات دامی نیز 6 واحد با سرمایه گذاری 101 میلیارد ریال، در زمینه تولیدات گیاهی چهار واحد با سرمایه گذاری 68 میلیارد ریال و در زمینه صنایع تبدیلی هشت واحد با 140 میلیارد ریال، افتتاح و بهره برداری می شود.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد در زمینه وضعیت تأمین نهاده های دامی در استان یزد نیز عنوان کرد: کشور ما در زمینه نهاده های دامی اعم از جو، ذرت و کنجاله سویا وابسته است و این امر سبب شده که فعالیت دامداران متأثر از تحریم ها باشد و برای اینکه بتوانیم از نا پایداری های تأمین جلوگیری کنیم، ظرفیت ذخیره سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 210 میلیارد تومان به کشاورزی و دامداری یزد ضرر زد

کرونا 210 میلیارد تومان به کشاورزی و دامداری یزد ضرر زد