مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-10اقتصادي

حضور 21 شرکت از آذربایجان شرقی در بورس


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی با اشاره به روند رو به رشد استقبال از بازار سرمایه، گفت: تاکنون 21 شرکت آذربایجان شرقی به بازار بورس ورود کرده اند و تلاش می کنیم تا شرکت های استان را بورسی کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی با اشاره به روند رو به رشد استقبال از بازار سرمایه، گفت: تاکنون 21 شرکت آذربایجان شرقی به بازار بورس ورود کرده اند و تلاش می کنیم تا شرکت های استان را بورسی کنیم.

علی اصغر عباس زاده روز چهارشنبهدر نشستی با اصحاب رسانه استان در خصوص دومین سند تدبیر توسعه استان اظهار کرد: هدفمان این است که شرکت های استان به سمت بورسی شدن بروند و در این رابطه به همه صاحبان کسب و کار توصیه می کنیم که شرکت های خود را بورسی کرده و نقدینگی جذب کنند.

وی در ادامه، با بیان این که تدوین دومین سند تدبیر و توسعه استان و هسته های کلیدی انتخاب شده دو ویژگی خاص دارد، افزود: اولین قدم مثبت در این رابطه تغییر نگرشی است که در تدوین دومین سند اتفاق افتاده و شاخص های هسته های کلیدی با ادبیاتی بیان شده که برای همه افراد قابل تحلیل باشد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان افزود: همچنین قابلیت اجرایی داشتن، دومین ویژگی این سند بوده و کاهش تعداد هسته های کلیدی به 14 هسته از دیگر موارد مثبت در تدوین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 21 شرکت از آذربایجان شرقی در بورس

حضور 21 شرکت از آذربایجان شرقی در بورس