مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-10اقتصادي

پلمب واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی فاقد پروانه استاندارد تا یک ماه آینده


همه واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی که فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند، ظرف مدت یک ماه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تعطیل و پلمب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان امروز چهارشنبه در شورای استاندارد لرستان با اشاره به ماده 16 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و آیین نامه اجرایی قانون مذکور، گفت: بر اساس ماده 16 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، همه دستگاه های اجرایی که به نوعی در صدور مجوز تولید کالا یا ارائه خدمات موضوع این قانون، مسئولیت دارند مکلفند به هنگام صدور مجوز، متقاضیان را ملزم به رعایت استانداردها و مقررات فنی مربوطه کنند.

وی، افزود: به استناد ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، دستگاه های اجرایی مکلفند پس از وصول گزارش های سازمان استاندارد، ضمن انجام اقدامات اصلاحی و اعمال نظرات سازمان، از نتایج اقدامات به عمل آمده، سازمان استاندارد را مطلع کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت استانداردسازی واحدهای تولیدی فرآورده های مصالح ساختمانی، و هم چنین وضعیت آزمایشگاه های همکار استاندارد در استان اظهار کرد: در سال گذشته 388 مورد بازرسی و 317 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش صنعت ساختمانی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی فاقد پروانه استاندارد تا یک ماه آینده

پلمب واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی فاقد پروانه استاندارد تا یک ماه آینده