مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-10اجتماعي

اجرای پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی برگزاری امتحانات نهایی است


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: رعایت دستورالعمل ها و اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اولویت اصلی در برگزاری امتحانات نهایی است.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از تحصیل 8 هزار و 700 دانش آموز با نیاز ویژه در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: رعایت دستور العمل ها و اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اولویت اصلی در برگزاری امتحانات نهایی است.

وی با اشاره به اینکه حوزه های امتحانی پیش از ورود دانش آموزان و بعد از برگزاری امتحانات، ضدعفونی می شود، افزود: تمامی دانش آموزان با به همراه داشتن ماسک و ارزیابی دمای بدن با تب سنج و رعایت فاصله اجتماعی در جلسه امتحان حضور پیدا می کنند.

رییس اموزش و پرورش استثنایی کردستان تصریح کرد: تلاش ما در آموزش و پرورش استثنایی استان حفظ سلامت، ایجاد محیطی سالم و آرام برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان است تا با کمترین استرس و فشار روانی سال تحصیلی خود را به اتمام برسانند.

رنجبر گفت: در سال تحصیلی جاری یک هزار و 380 نفر دانش آموز در 88 مدرسه و مرکز مستقل و کددار با نیازهای ویژه استان به تحصیل می پردازند.

وی افزود: همچنین 485 نفر دانش آموز تحت آموزش تلفیقی - فراگیر در مقاطع مختلف تحصیلی، 856 نفر نوآموز دیرآموز در دوره پیش دبستانی، 4 هزار و 600 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی برگزاری امتحانات نهایی است

اجرای پروتکل های بهداشتی اولویت اصلی برگزاری امتحانات نهایی است