مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-10ورزشي

ورزش یزد دیگر زنگ تفریح رقیبان نیست


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به عملکرد بخش های مختلف ورزش استان و شکل گیری امید نسبی خوبی در این حوزه، گفت: نمایندگان ورزش یزد دیگر در مسابقات کشوری زنگ تفریح رقیبان خود نیستند.

- مسعود شریعتی در حاشیه حضور در دفتر ایسنای یزد ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، توسعه منش پهلوانی در همه ارکان نظام و انقلاب به ویژه در عرصه جوانان را از نیازهای کشور خواند و گفت: ترویج این منش که الگوگرفته از مولی الموحدین حضرت علی(ع) است، از نیازهای جامعه در هیاهوی فضای مجازی امروز و ترویج فرهنگ غرب از سوی دشمنان است.

وی در ادامه با قدردانی از فعالیت های ایسنا در حوزه جوانان، ابراز کرد: ایسنا از دیرباز همواره زبان گویای جوانان و آزاد اندیشان جامعه بوده و با توجه خط مشی هایش که بر مبنای علم و دانش، آزاد اندیشی و عدم وابستگی به گروه یا جناحی خاص بوده، اعتبار خوبی را برای خود در بین رسانه ها کسب کرده است.

شریعتی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در بخش ورزش استان اشاره و تصریح کرد: فعالیت های جامعه ورزش استان عمدتاً در این روزها که هر باره شاهد انعکاس اخبار یاس امیز و نگران کننده از دنیای رسانه هستیم، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش یزد دیگر زنگ تفریح رقیبان نیست

ورزش یزد دیگر زنگ تفریح رقیبان نیست