مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-10فرهنگي

نیازمند همفکری و همدلی همه هنرمندان برای تولید آثار فاخر هستیم


مدیرعامل کانون هنری شیعی از تمام هنرمندان طرح خواست تا با همفکری و همدلی آثاری را با موضوع مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی خلق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مسعود نجابتی امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه گرافیک همدلی که با موضوع مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی و در سرای قلم مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه جوانگرایی برای ما یک فرض است نه یک شعار اظهار کرد: در این کارگاه موفق شدیم از یکی از جوان های اهل مطالعه و پیگیر جدی آثار گرافیک بین المللی به عنوان سخنران دعوت به عمل آوریم.

مدیرعامل کانون هنری شیعی با بیان اینکه خداوند را شاکر هستیم که بعد از مدت ها فراق فرصتی برای همدلی در جوار حضرت ثامن الحجج ایجاد شد، گفت: از بنیاد بین المللی امام رضا(ع) که مسبب شکل گیری این کارگاه بودند و از خبرنگاران و رسانه ها که همواره با عشق و علاقه و بدون هیچ چشمداشتی اخبار کارگاه ها را پوشش می دهند، قدردانی می کنم.

  وی با اشاره به محدودیت های موجود برای حضور هنرمندان در این کارگاه خاطرنشان کرد: ضمن اینکه با محدودیت های مادی مواجه بودیم محدود به زمان و مکان هستیم و نمی توانیم آن طور که ایده آل ما است حرکت کنیم.

نجابتی با بیان اینکه دستورالعمل های بهداشتی نیز منجر به برخی از محدودیت ها شد، یادآور شد: امروز جای هنرمندانی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همفکری و همدلی همه هنرمندان برای تولید آثار فاخر هستیم

نیازمند همفکری و همدلی همه هنرمندان برای تولید آثار فاخر هستیم