مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-10اقتصادي

تحقق 78 درصدی برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی اسدآباد


فرماندار اسدآباد از تحقق 78 درصدی برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی اسدآباد خبر داد و گفت: احیای سیستم های آبیاری نوین برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی ظهر چهارشنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بخشی از سیستم آبیاری تحت فشار شهرستان اسدآباد به مرور زمان دچار فرسودگی شده و نیازمند بازسازی است، گفت: باید با ارائه تسهیلات یارانه ای لازم ضمن تجهیز مابقی اراضی مستعد، نوسازی و احیای سیستم آبیاری نوین اجرایی شود.

درویشی حفظ و حراست از سفره های آب زیر زمینی دشت اسدآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا کنون 20 هزار هکتار اراضی کشاورزی مستعد برای مجهز شدن به سیستم آبیاری نوین در اسدآباد شناسایی شده که تاکنون 18 هزار و 700 هکتار از این میزان به سیستم آبیاری نوین مجهز شده است.

وی با اشاره به تحقق 78 درصدی برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی شهرستان اسدآباد، افزود: برای رسیدن به برنامه های سند راهبردی توسعه استان همدان در برش شهرستانی باید اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد چراکه یکی از مطمئن ترین راه ها برای تحقق این سند به شمار می رود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه کشاورزی و دامداری مهمترین مشاغل مردم اسدآباد به شمار می رود و سالانه 500 هزار تن محصولات باغی و دامی در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 78 درصدی برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی اسدآباد

تحقق 78 درصدی برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی اسدآباد