مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-10اقتصادي

کمک 1.5 میلیون تومانی به هنرمندان خانواده شهدا و ایثارگران


معاون وزیر میراث فرهنگی از کمک یک ونیم میلیون تومانی به همه هنرمندان فعال حوزه صنایع دستی که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، با همکاری بنیاد اقتصادی کوثر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی پویا محمودیان معاون وزیر میراث فرهنگی در مراسم تجلیل از هنرمندان و صنعتگران شهرهای جهانی صنایع دستی در کشور، اظهار داشت: بسته های حمایتی در قالب ابعاد مختلف برای هنرمندان حوزه صنایع دستی درنظر گرفته شده که برخی از این بسته ها اجرا شده است.

  وی افزود: تعویق در پرداخت قبوض گاز و برق مصرفی کارگاه های صنایع دستی، استفاده از تسهیلات 12 درصدی و پرداخت اجاره بهای کارگاه ها در دوران کرونا، از جمله این بسته های حمایتی بوده است.

  وی افزود: 31 استان کشور دارای شهرهای مختلفی است که هریک ظرفیت های مهمی در زمینه صنایع دستی دارند.

معاون وزیر میراث فرهنگی ادامه داد: در حال حاضر هر چند اقدامات مؤثری در حوزه صنایع دستی انجام گرفته، ولی در بحث تجاری سازی و بازاریابی باید گام های بیشتری برداریم و ما به این سمت پیش رفته ایم.

  محمودیان از ارائه کمک یک ونیم میلیون تومانی به هنرمندان خانواده شهدا خبر داد و گفت: این هنرمندان از طرف نمایندگان 31 استان به ما معرفی و از طریق بنیاد اقتصادی کوثر به همه هنرمندانی که جزو خانواده شهدا و ایثارگران هستند این کمک جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 1.5 میلیون تومانی به هنرمندان خانواده شهدا و ایثارگران

کمک 1.5 میلیون تومانی به هنرمندان خانواده شهدا و ایثارگران