مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 13:302020-06-10سياسي

یکی از بهترین راه های ماندگاری آثار زیارت، خلق آثار هنری است


مشاور مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به شرایط ماندگاری اثر هنری در اندیشه جامعه گفت: برای ماندگاری آثار زیارت یکی از بهترین راه ها خلق آثار هنری در خصوص سیره رضوی است چرا که هیچ اندیشه ای جاودانه نمی ماند مگر در قالب هنر ارائه شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به شرایط ماندگاری اثر هنری در اندیشه جامعه گفت: برای ماندگاری آثار زیارت یکی از بهترین راه ها خلق آثار هنری در خصوص سیره رضوی است چرا که هیچ اندیشه ای جاودانه نمی ماند مگر در قالب هنر ارائه شود.

سید جلال فیاضی امروز، 21 خرداد ماه، در مراسم افتتاحیه کارگاه سه روزه طراحی آثار گرافیکی با عنوان مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی در کتابخانه قلم مشهد بیان کرد: موضوع دلدادگی و ارادت هنرمندان به ساحت امام رئوف(ع) است که عشق را در قالب هنر به عرصه آورده و در مقابل نگاه مردم قرار می دهد.

وی در خصوص پیشینه تشکیل جشنواره بین المللی امام رضا(ع) افزود: سال 78 نگاه مسئولان وقت اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان و رویکردهای موجود در آستان قدس رضوی موجب ارائه پیشنهاداتی مبنی بر انجام اقدامات فرهنگی و هنری برای ابراز ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع) ارائه شد و از همین مسیر بود که جشنواره شعر رضوی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از بهترین راه های ماندگاری آثار زیارت، خلق آثار هنری است

یکی از بهترین راه های ماندگاری آثار زیارت، خلق آثار هنری است